Dokumentu digitalizācija ļauj uzņēmumiem veidot vienotu informācijas plūsmu, kas nodrošina informācijas pieejamību un veselumu.

dCapture ir dokumentu apstrādes automatizācijas rīks, kas nodrošina Jums nepieciešamās biznesa informācijas izgūšana no rēķina un formatēšanu tālākai izmantošanai.

dCapture ir vienīgais mūsu reģionam adaptētais šāda veida SaaS (Software as service) pakalpojums.

Šī apstrādes platforma ir izveidota izmantojot pasaulē vadošās dokumentu un datu apstrādes rīku izstrādes kompānijas KOFAX produktus un mūsu uzņēmuma izstrādāto dokumentu apstrādes integrācijas vidi.

par 80% samazināt rēķinu apstrādei nepieciešamo cilvēkresursu apjomu

}

samazināt rēķinu apstrādes laiku

veikt izmaksu optimizēšanu

veidot jaunus biznesa organizēšanas modeļus

dCapture nodrošina elektronisu un skenētu dokumentu attēlu optisko atpazīšanu (vai teksta slāņa nolasīšanu) un satura (metadatu) izgūšanu, glabāšanu un pārsūtīšanu arējām sistēmām. Tāpat platforma nodrošina metadatu un attēlu glabāšanu. Pēc klienta vēlēšanās ir iespējama atkārtota dokumentu apstrāde, saglabājot iepriekšējās dokumentu versijas dCapture datu glabātuvē.

 dCapture ir pieejams kā tipveida risinājums rēķinu un Zvērinātu tiesu izpildītāju ienākošo vēstuļu apstrādei, vai kā pielāgojams risinājums jebkuru uzņēmuma dokumentu apstrādei.

Dokumenta digitalizācija sākas ar papīra vai dokumenta attēla (elektroniska dokumenta) nodošanu dCapture operatoriem. Papīra dokumentus dCapture operatori skenē un atgriež klientam. Elektronisko dokumentu iespējams piegādāt caur e-pastu vai augšupielādēt caur (S)FTP, HTTP vai citu protokolu. dCapture nodrošina svītru kodu atpazīšanu un saglabāšanu. Tāpāt svītru kodi ir izmantojami dokumentu atdalīšanai.

 

Ja Jūsu uzņēmums izvēlas dCapture, mēs nodrošinām:

l

augstu pakalpojuma SLA

īsu pakalpojuma ieviešanas periodu

pakalpojuma attālinātās vai lokālās instalācijas